Η εταιρεία Robinson έχει εδραιωθεί στον τομέα του καθαρισμού επαγγελματικών χώρων και ταπήτων, λειτουργώντας για 30 πλέον χρόνια, πλαισιωμένη από έμπειρο προσωπικό και στελέχη με πολυετή πείρα.
Αναλάβαμε τον επανασχεδιασμό μιας πλήρους εταιρικής ταυτότητας, από το λογότυπο μέχρι το “ντύσιμο” των επαγγελματικών οχημάτων της εταιρείας, τη δημιουργία ιστοσελίδας και την ψηφιακή προώθηση της επιχείρησης.
Κατηγορία
- Επανασχεδιασμός Λογοτύπου
- Brand Collateral
- Κατασκευή Ιστοσελίδας
- SEO & SEM
- Google Ads
Χαρακτηριστικά
- Πλήρης ψηφιακή παρουσία
- Ανάδειξη της εταιρείας, του προσωπικού και των υπηρεσιών στο website
- Καμπάνιες CPC
Washed Blue
Primary
Sky Blue
Secondary
Orange Red
Accent
Χρωματική Παλέτα
Η χρωματική παλέτα, είναι ο 1ος παράγοντας που καθορίζει το συνολικό look & feel ενός brand. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, χρησιμοποιήθηκαν αποχρώσεις του μπλέ-γαλάζιου, για έμφαση στον τομέα της καθαριότητας.
Άκρως μοντέρνο λογότυπο, που διατηρεί την αίγλη της εταιρείας.
- Ανανεωμένος Σχεδιασμός
- Σύγχρονη Αισθητική
- Διαχρονικό Look
- Γνώριμο στο μέσο χρήστη
Κατασκευή Ιστοσελίδας
Ήταν απαραίτητο η ιστοσελίδα, να συνάδει πλήρως με τη συνολική νέα εικόνα της εταιρείας. Έγινε χρήση των αντίστοιχων χρωμάτων της παλέτας, παρέα με τη χρήση κατάλληλης δομής και περιεχομένου. Δημιουργήθηκε έτσι μια ψηφιακή παρουσίαση, τόσο οπτικά απολαυστική όσο και τεχνικά άρτια.
Responsiveness
Η προβολή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας σε κινητές συσκευές θα πρέπει να πραγματοποιείται απρόσκοπτα και όσο το δυνατόν πιο ομαλά, για μια ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης. Η ιστοσελίδα Robinson, έχει δημιουργηθεί ώστε να μπορεί ο οποιοσδήποτε χρήστης να την χρησιμοποιήσει πλήρως από τη μοναδική του συσκευή.
Σχεδιασμός stickers για τα επαγγελματικά οχήματα
Δημιουργία ενός custom σχεδίου για τα κύρια οχήματα της εταιρείας, που αντικατοπτρίζουν την προηγουμένως σχεδιασμένη οπτική ταυτότητα και περιέχουν τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας για χρήση από πελάτες, εν κινήσει του οχήματος.
Digital Marketing
Καμπάνιες Google Ads
Με την στρατηγική προώθηση του επανασχεδιασμένου eshop στην Google, καταφέραμε να προσελκύσουμε πάνω από 20.000 δυνητικούς πελάτες για την επιχείρηση σε διάστημα μόλις 2 ετών! Κάποια από τα χαρακτηριστικά της καμπάνιας φαίνονται παρακάτω:
- Χαμηλό CPC
- Κερδοφόρες λέξεις-κλειδιά
- Καθορισμός δημογραφικών στοιχείων
- Καθημερινή βελτιστοποίηση
Οργανική Κατάταξη Ιστοσελίδας
Σε επόμενη φάση, ασχοληθήκαμε με τη βελτιστοποίηση της οργανικής κατάταξης της ιστοσελίδας στην Google. Καταφέραμε σε διάστημα μόλις 5 μηνών, να ξεπεράσουμε κάθε ανταγωνιστή της κατηγορίας, στις επιλεγμένες λέξεις κλειδιά.