Αρχική > Annie Cosmetics

Annie Cosmetics

Αναλάβαμε τη δημιουργία μιας Β2Β ηλεκτρονικής εμπορικής πλατφόρμας για το brand Annie Cosmetics, μιας κορυφαία μάρκας καλλυντικών που ιδρύθηκε το 1990 στην Αθήνα, με σημαντικές συνεργασίες ευρωπαϊκών εργοστασίων καλλυντικών και χημικών εταιρειών.

Σκοπός της πλατφόρμας ήταν να χρησιμοποιηθεί από τους υφιστάμενους πελάτες της εταιρείας, καθώς και από νέους πελάτες που θα ενδιαφέρονταν για μια επερχόμενη συνεργασία.

Από την αρχή, αυτή η πλατφόρμα θα διέθετε μια ποικιλία λειτουργιών που θα υποστήριζαν το B2B ταξίδι ενός χρήστη. Ορισμένες από αυτές τις μοναδικές λειτουργίες του ψηφιακού προϊόντος, περιγράφονται παρακάτω.

Κατηγορία
  • Κατασκευή Eshop B2B
  • Χονδρική Πώληση

 

Χαρακτηριστικά
  • Χειροκίνητη δημιουργία λογαριασμών χρηστών
  • Ογκομετρικές πληροφορίες
  • MOQ
  • Προβολή διαφορετικών τιμών ανά γκρουπ χρηστών
  • Τιμή ανά Unit

Annie Cosmetics

Χειροκίνητη Δημιουργία Λογαριασμών

Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, δεν επιτρέπεται η δημιουργία λογασιασμού από οποιονδήποτε χρήστη, αντιθέτως ο κάθε λογαριασμός δημιουργείται από τους διαχειριστές της εταιρείας και τα στοιχεία αποστέλλονται έπειτα στον εκάστοτε πελάτη. Έτσι, οι επιλεγμένοι χρήστες / συνεργάτες, μπορούν μετέπειτα να εισέλθουν στο λογαριασμό τους, να τροποποιήσουν στοιχεία που επιθυμούν και τέλος να πραγματοποιήσουν παραγγελία.

Ογκομετρικά Στοιχεία

Όλα τα προϊόντα, έχουν ως πληροφορία το βάρος σε κιλά, διαστάσεις, όγκο και εμφανίζονται σαν στοιχεία στην αντίστοιχη σελίδα προϊόντος. Στο καλάθι και στη σελίδα checkout, υπάρχει ο συνολικός υπολογισμός του βάρους και όγκου που έχουν προστεθεί για αγορά, ώστε ο πελάτης να μπορέσει μετέπειτα να υπολογίσει τα μεταφορικά με την εταιρεία που επιθυμεί, μιας και η Annie Cosmetics δουλεύει με Ex Works.

Έλεγχος Ελάχιστης Παραγγελίας

Μια global συνάρτηση έχει στηθεί για την σελίδα, ώστε να υπάρχει ένα προκαθορισμένο ελάχιστο κόστος παραγγελίας σε τιμή (από τους διαχειριστές) και να περιορίζει τους χρήστες να παραγγείλουν κάτω από αυτό.

Quantity Steps

Το κάθε προϊόν πωλείται σε διαφορετικές ποσότητες, αναλόγως με το αν είναι διαθέσιμο ως unit ή ως πολλαπλά τεμάχια σε carton. Ο χρήστης περιορίζεται στον αριθμό των ελάχιστων προϊόντων που μπορεί να βάλει στο καλάθι καθώς και στην αύξηση τους που γίνεται υπό τον προκαθορισμένο αυτό αριθμό (που έχει τεθεί από τον administrator). Έχει υλοποιηθεί real-time έλεγχος ποσοτήτων για το κάθε προϊόν σε όλες τις υποσελίδες της πλατφόρμας, ώστε να διασφαλιστεί πως η τελική παραγγελία δεν θα έχει λανθασμένες ποσότητες.

Προβολή Τιμών

Οι τιμές εμφανίζονται μόνο σε logged-in χρήστες ενώ σε όλους τους υπόλοιπους υπάρχει κείμενο στο αντίστοιχο σημείο της τιμής, που τους προτρέπει να πραγματοποιήσουν είσοδο σε λογαριασμό. Επιπλέον, φωτογραφίες και ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά για κάθε προϊόν επίσης δεν εμφανίζονται σε users που δεν έχουν κάνει login.

Τιμή ανά Unit

Για κάθε προϊόν υπάρχει η τιμή ανά unit καθώς και η συνολική τιμή του carton αναλόγως τις επιλεγμένες ποσότητες. Αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται στη σελίδα του προϊόντος, του cart, του checkout και της τελικής επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Οι τιμές έχουν υπολογιστεί ώστε να μην είναι πάντα ίδιες αλλά αναλόγως συγκεκριμένες προϋποθέσεις για κάθε πελάτη (χώρα, ύψος παραγγελίας κλπ) ή user group, εμφανίζεται διαφορετική τιμή.

Live Search

Έχει υλοποιηθεί συνάρτηση αναζήτησης προϊόντων στο front-end σε πραγματικό χρόνο, με κριτήρια τον τίτλο, περιγραφή ή SKU του προϊόντος.

Δυναμική Εμπειρία Χρήστη

Όλες οι ανανεώσεις δυναμικών μεταβλητών πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο, από το κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο Καλάθι” μέχρι την ανανέωση καλαθιού για οποιαδήποτε αλλαγή σε προϊόντική ποσότητα, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να κάνει κάποιο κλικ σε extra κουμπί εκτός της κλασικής αλλαγής της ποσότητας.

Responsive Σχεδιασμός

Ολόκληρη η B2B πλατφόρμα είναι πλήρως responsive και συνεπώς λειτουργική σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης και είδος συσκευής.

Η Αρχική Σελίδα

Κατά την πλοήγηση του χρήστη στην αρχική σελίδα, ένας απλοϊκός σχεδιασμός έπρεπε να ακολουθηθεί, με τους κατάλληλους τομείς που περιέχουν προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων, να ξεχωρίζουν. Αποφασίσαμε πως ένας τομέας με επιλεγμένες / καλύτερες κατηγορίες έπρεπε να συνυπάρχει με έναν αντίστοιχο που περιέχει τα καλύτερα / πρόσφατα προϊόντα.

Έτσι, συντέθηκε μια ξεκάθαρη δομή της αρχικής σελίδας, που τοποθετεί το προϊόν σε υψηλή προτεραιότητα στα μάτια του χρήστη.

Σύστημα Παραγγελιοληψίας

Ένα user-frindly σύστημα παραγγελιοληψίας έπρεπε να υλοποιηθεί, ώστε οι διαχειριστές της πλατφόρμας να έχουν πλήρη πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες παραγγελιών και πελατών αλλά και οι ίδιοι οι χρήστες να παρουσιάζονται με μια πληθώρα λεπτομερειών για την συνολική παραγγελία τους αλλά και για το κάθε προϊόν σε αυτή. Συγκεκριμένα, όταν μια παραγγελία πραγματοποιείται, ένα αναλυτικό email επιβεβαίωσης στέλνεται στον χρήστη αλλά και στον υπεύθυνο διαχειριστή του Eshop, που περιέχει πληροφορίες για κάθε προϊόν, σύνολική τιμή, βάρος σε κιλά και όγκο των προϊόντων.

Έτσι και τα δύο μέρη, έχουν πρόσβαση στον ακριβή αριθμό και πληροφορίες για το τι έχει τοποθετηθεί σε παραγγελία αλλά και σε volumetric πληροφορίες, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τον B2B πελάτη, σε ότι αφορά τις μεταφορικές εταιρείες και την παλετοποίηση.